piątek, 13 września 2013

Witam się z Wami wszystkimi!

Witam! :)
Od dawna zamierzałam zacząć prowadzenie bloga. Marzy mi się wspaniały blog na miarę kosmetykibeztajemnic.pl, ale wiem, że musiałabym temu poświęcić mnóstwo czasu...którego nie mam.

Emilia urodziła się 5 kwietnia 2012 roku, obecnie ma 17 miesięcy. Jest moim Promyczkiem, poświęcam (nie, nie, to nieodpowiednie słowo)...spędzam z Nią cały swój czas. Kochamy książki i dobre jedzenie. Miśka ma delikatną skórę i był czas...o wszystkim opowiem innym razem :)
Serdecznie wszystkich zapraszam do Digusiowego świata. Do mojego świata...

Kiedy nie ma u mnie postów zapewne pojawiają się na blogu mojej mamy, która tworzy cudowne rzeczy, a ja to wszystko fotografuję i opisuje pod adresem http://medardkapogodzinach.blogspot.com/
Zapraszam również serdecznie na bloga mojej młodszej siostry, która połączyła pasje i publikuje swoje ''wypociny'' na http://pomyslowaperspektywalilith.blogspot.com/ (proszę mieć na uwadze, że ma 11 lat)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!