piątek, 11 października 2013

Nominowanym być!

Liebster Blog Award!



Zostałam nominowana przez Anetę, prowadzącą bloga, gdzie opisuje świat swojej córci o słodkim imieniu - Karmelka. 



Zasady Liebster Blog Award wyglądają następująco:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



1. Z iloma przyjaciółmi z dzieciństwa przyjaźnisz się do teraz?
Mam dwie wspaniałe przyjaciółki, z którymi znamy się od czasów gimnazjum. Ciocia E. jest matką chrzestną Emilii.

2. Czy zawsze chciałaś mieć dzieci?
Nie zawsze :) Mama wspomina, że kiedy urodziła się moja najmłodsza siostra Zuzia (miałam 12 lat) uznałam; "Dzieci? Nigdy w życiu!". Bałam się ciąży, noszenia wielkiego brzucha i porodu. Ale siostra była tak uroczym, kochanym dzieckiem, iż po 3 latach zmieniłam zdanie i mając ok. 15 lat wszystkim naokoło mówiłam, że dzieciaczki chcę mieć jak najszybciej. Dziś mam 23 lata i uważam, że jest to najlepszy wiek na posiadanie rodziny. Kocham mojego męża i córkę!

3. Czy Twoje posty są pisane „na gorąco”, czy obmyślasz je i planujesz?
Raczej planuje. Staram się nie korzystać z laptopa za wiele przy Miśce, dlatego siadam przed komputerem dopiero kiedy Bąbel mój zaśnie. Mając tak ograniczony czas ciężko mi pisać spontanicznie.

4. Z jakimi uczuciami wiązało się założenie bloga?
Czułam ogromną potrzebę podzielenia się z innymi moimi przemyśleniami, opiniami, itp. dlatego czułam ekscytację zakładając bloga, ale też i byłam pełna obaw, że nikt nie będzie chciał czytać moich 'wypocin'. Na szczęście daje mi to radość, jest odskocznią, za każdym razem kiedy zasiadam przed komputerem odprężam się i czuję się zrelaksowana dlatego kontynuuję romans z blogosferą.

5. Jaki najdziwniejszy masz rytuał kosmetyczny?
Kurka, no nie mam dziwnych rytuałów...wszystko robię według 'kosmetycznych przykazań'.

6. Jaka piosenka kojarzy Ci się z wełnianym swetrem? :D
Hmm, z wełnianym swetrem...dałaś mi do myślenia ;) Przychodzi mi na myśl jedynie Aerosmith - I don't want to miss a thing. A to z sentymentu, ponieważ jest 'Naszą' piosenką i zdarzało się, że siedząc zimą w domu, w wełnianym sweterku przytuleni słuchaliśmy tego utworu.

7. Za którym razem zdałaś na prawo jazdy?
Nie mam prawa jazdy. Za długo się zbierałam i w końcu nie zrobiłam, nie planuję wyrabiać w przyszłości.

8. Kiedy Twoje dziecko robi najzabawniejszą minkę?
Oczywiście kiedy nabroi. Uroczo suszy wtedy swoje perełki ;)

9. Do czego w życiu nie przyznałabyś się swojej polonistce z liceum?
Oj, Panią Eulalię wspominam miło. Była trochę zagubiona w roli nauczyciela, ale ta romantyczna kobieta nie pozwalała na używanie wulgaryzmów czy młodzieżowych neologizmów, dlatego nie przyznałabym się, że zdarza mi się wypowiadać nie 'po polskiemu' ;)

10. Jakaś rymowanka z Twoim imieniem (jeśli nie ma, trzeba popełnić)?
Asia zobaczyła karasia.
Wzięła go do domu i
nie mówiąc nic nikomu
włożyła go do wody,
bo rybie łuski weszły do kanonu mody.

11. Za co lubisz najbardziej swoje czytelniczki?
Haha, nie mogę niestety odpowiedzieć na to pytanie. Na ten moment nie posiadam jeszcze stałych czytelników. Ale liczę, że zainteresuje osoby, które tak jak ja bezgranicznie kochają swoje dziecko, ufają matczynej intuicji i nią się kierują. Potrafią być krytyczne, bronić swoich racji i chcą dla Malucha jak najlepiej. W tym wszystkim nie zapominają o sobie...


http://missameliape.blogspot.com/
http://kashuwmiescie.blogspot.com/
http://emiludek.blogspot.com/

Oczywiście otagowanie nie zobowiązuje Was w żaden sposób do niczego, ale jeśli macie ochotę się pobawić to zapraszam i z chęcią przeczytam Wasze odpowiedzi.
Liebster Blog Award trochę przypomina mi złote myśli, które z zeszytów zostały przeniesione na blogi. Idziemy z duchem czasu ;)

1. Twoje hobby...
2. Uwielbiam, kiedy w domu...
3. Nie wyjdę z domu bez...
4. Zawsze rano...
5. Zawsze wieczorem...
6. Dzieci...
7. Na rynku brak mi...
8. Boje się...
9. Miejsce, które uwielbiam...
10. Najchętniej gotuję...
11. Gdybym mogła spełnić jedno ze swoich marzeń...

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację.. odpowiedzi zamieściłam na moim blogu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam, ciekawa jestem Twoich odpowiedzi :)

      Usuń
  2. dziekuje za nominacje :)
    W najblizszym czasie zamieszcze odpowiedzi na swoim blogu
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaglądamy i obserwujemy. Przyjemnie ogląda się zdjęcia Twojego uroczego aniołka :)

      Usuń
  3. Ojej! trafiłam tu z ciekawości przez Blog Miss Amelia, a zobaczyłam i swój blog na liście nominowanych:) Bardzo dziękuję za nominację i pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!