czwartek, 19 grudnia 2013

Nominacje, nominacje!

W ostatnim czasie zostałam ponownie nominowana do Liebster Blog Award oraz po raz pierwszy do Versatile Blogger Award.
Jestem ukontentowana, to naprawdę miłe, kiedy ktoś doceni Twoją pracę włożoną w prowadzenie bloga :)



Mamajuma, czyli pamiętnik dwóch mam, koleżanek z porodówki. Tydzień, po tygodniu o tym jak to jest być mamuśką.
Słodkie Potwory, gdzie mama opisuje swoje pomysły na wspólnie spędzony czas, wylewa przemyślenia na temat wychowywania dwójki szkrabów i od czasu do czasu wrzuci coś na smaka.
MałaModa, czyli piękna córcia, piękne stylizacje i równie piękne zdjęcia :)




Pytania od Mamajuma:

1. Jakie cechy najbardziej cenisz w swoim przyjacielu/przyjaciółce?
Moja przyjaciółka jest szczera do bólu!
Zdarzyły się fochy z tego powodu, ale kocham Ją i obecnie cieszę się, kiedy mi coś wygarnie. Zawsze to konstruktywna krytyka, która mi pomaga, bo mam świadomość, że Jej na mnie zależy <3
Potrafi pocieszyć i przytulić, kiedy smutno i postawić na nogi, kiedy świat się zawala.
Uwielbiam ją za poczucie humoru, za uczciwość, dobre serce. Za to, że ma w głowie magię i czaruje słowem.
Lubię oglądać Jej rysunki, cenię Jej kreatywność.
Imponuje mi Jej ambicja w dążeniu do celu. Zawsze postawi na swoim i zdobędzie to czego chce :)
Jest odpowiedzialna i sumienna, przykłada się do nowej roli matki chrzestnej Emilki, nie wyobrażam sobie kogoś innego w Jej miejsce.
Mogłabym osobnego posta na Jej temat napisać, poprzestańmy dzisiaj na tych 'kilku' zdaniach ;)

2. Czy twój mąż cię wkurza? ( i dlaczego tak hahaha : )
Zdarza się, to naturalne, nie ma małżeństw bez skazy. Nie jesteśmy idealni, ale bardzo rzadko się kłócimy...

3. Czy blogi, które promują marki są dla ciebie wiarygodne?
To zależy. Obserwując dłużej bloga łatwo można wyczuć czy bloger jest obiektywny czy nie.

4. Ile czasu tygodniowo poświęcasz na bloga?
Ciężko powiedzieć, różnie. Ale nie mniej niż sześć, nie więcej niż dziesięć godzin.

5. Co jest dla ciebie najbardziej interesujące w blogach innych mam?
Podziwiam piękne zdjęcia Edzia, w obiektywie Heni na Mż, Mp, Mm.
Przeglądam rękodzieło, które idealnie trafia w mój gust u Carmelka.
Kocham Klocka i Kredkę za miłość do książek.
Uwielbiam Pannę Mi za serdeczność i miłość do córki, która wręcz emanuje w Jej tekstach i zdjęciach.
Zaczytuje się w 'inteligientnych' tekstach u Matka jest tylko jedna.
A Moje wypieki wielbię za wspaniałe przepisy i TE zdjęcia...przy ich oglądaniu zawsze ślinka cieknie.

6. Jakie zdarzenie spowodowałoby, że usunęłabyś bloga?
Nie wiem, trudno mi powiedzieć co musiałoby się stać.
Lubię blogowanie, to relaksujące i odprężające zajęcie. Uwielbiam zbierać materiały na kolejne posty. Wyszukuje ciekawostki, doczytuje. Wszystko po to, żeby opisać czytelnikom każdą sprawę dokładnie. To mnie wciągnęło i cały czas kręci.

7. Jaki typ kobiet najbardziej cenisz ?
Hmm, imponują mi kobiety odważne, nie bojące się wyzwań, które zarażają swoją odwagą dając "kopa" na rozpęd.
Wzorem są też dla mnie są matki kreatywne, uwielbiam kiedy ktoś zaraża mnie twórczym bakcylem.

8. Co Cię motywuje/skłania do pisania bloga?
Prowadzenie bloga samo się kręci...mam swoje miejsce w sieci, więc chcę by były tu systematycznie zamieszczane wpisy. Staram się by co najmniej raz w tygodniu był nowy post i póki co dobrze mi to wychodzi :)

9. O czym myślisz po przebudzeniu?
O córci , bo to ten Łobuziak co dzień mnie budzi. Najpierw sprawdzam czy mąż jeszcze jest obok. Zazwyczaj, kiedy się budzimy jest już w pracy. Po przebudzeniu Emilia wita mnie uśmiechem, zdarza się, że coś powie (hau hau, bum, czy brum...zależy co za oknem usłyszy), a ja na powitanie zadaje pytanie czy się wyspała? jak Jej się spało? Co Jej się śniło? Zwykle otrzymuje odpowiedź "mama, tata", czasem Timi (pies teściów), kija, Zuzia (moja najmłodsza siostra). Uwielbiam poranki z Nią :)

10. Czy Twój partner/partnerka czyta Twojego bloga?
Tak, Małżonek zawsze, jako pierwszy, czyta każdego posta :)

11. Czy Twoim zdaniem pisanie bloga to odsłanianie siebie, sprzedawanie siebie innym?
Nie, w żadnym wypadku. Tylko od Ciebie zależy ile pokażesz, to Ty decydujesz czym podzielisz się z odwiedzającymi. Zresztą, czytelnik jest jak dobry znajomy. Czy ze znajomymi nie rozmawiasz o tym co się u Ciebie dzieje?





Pytania od Słodkich Potworów:

1.Czym jest dla Ciebie macierzyństwo - zawodem czy stylem życia?
Macierzyństwo dla mnie jest naturalnym etapem, czymś na co czekałam od ukończenia 16 roku życia, kiedy moja siostra miała 4 latka i budził się we mnie instynkt macierzyński.
Z pewnością nie zawodem...owszem, mówią, że to praca, a dziecko to Twój szef, ale ja bym tego tak nie nazwała. To po prostu kolejny, piękny etap w życiu kobiety. Dla jednych wspaniały, dla innych trudny do zniesienia, jedni się na niego decydują, inni nie.

2. Jakie jest Twoje ulubione danie? 
Lubię jeść, trudno było by mi wybrać jedną ulubioną rzecz. Ale przychodzi mi na myśl Kofta Indyjska, której dawno nie jadłam, a od kilku miesięcy za mną chodzi.

3. Kim chciałaś być kiedy dorośniesz?
Malarką :)

4. Za kim tęsknisz? 
Za moim pradziadkiem, zmarł, kiedy miałam 12 lat, mocno to przeżyłam, był wspaniałym człowiekiem. Dziś takich ludzi się ze świecą szuka. Cieszyłabym się gdyby mógł poznać swoją praprawnuczkę. Wiem, że spogląda na Naszą rodzinę z nieba i mocno Nam kibicuje, na pewno wstawia się za Nas u Świętych.

5. Ulubiony film?
Kolejne trudne pytanie, bo nie jestem wymagającym 'filmożercom' i podoba mi się większość filmów, które obejrzałam.
Ale uwielbiam Johnny'ego Depp'a i to z nim filmy oglądam najchętniej. Fabryka Czekolady Willy'ego Wonki, Alicja w Krainie Czarów, Czekolada czy Piraci z Karaibów to filmy, które mogę oglądać kilkakrotnie i nigdy mi się nie znudzą :)

6. Czy wierzysz w duchy? 
Tak. Nie doświadczyłam do tej pory spotkania z istotą bez ciała, ale wierzę, że istnieją i krążą wokół nas.

7. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? 
Zapakowałabym w torbę męża i córkę i miałabym przy sobie wszystko czego mi do szczęścia potrzeba.

8. Jakim żywiołem jesteś? Ogień, woda, ziemia, powietrze?
Powiedziałabym, że wszystkim po trochu...

9. Gdybyś miała wybór, gdzie chciałabyś żyć?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, więc trudno mi jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ale zastanawiałabym się nad mieszkaniem w krajach Skandynawskich. Szwecja to czyste, proekologiczne Państwo, jeszcze nie tak skażone jak gdzie indziej. Gdybym mogła wybierać to właśnie takiego miejsca bym szukała.

10. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
W swoim domku, jak pakuję Emilkę do szkoły, a drugie dziecko krzyczy "Mamooo, chcę kakało". Mąż czeka ubrany, żeby odwieźć Łobuziaki i tupie nogą z nerwów, że "tak się guzdram" ;)

11. Jesteś optymistką, realistką czy pesymistką? 
Optymistką, na świat patrzę przez różowe okulary odkąd na świecie pojawiła się córka.
Moja Żabka sprawia, że każdy dzień jest wesoły, każde potknięcie nie opłakiwane, każde zmartwienie przechodzi szybciej, każda troska ucieka. Jest moim Promyczkiem.





Pytania od MałaModa:

1. Co to jest empatia i czy masz ją w sobie?
Umiejętność dostrzegania myślenia innych, wczucia się w sytuację drugiego człowieka, współodczuwania z nim.
Oczywiście! Nie jestem pustakiem. Jestem bardzo wrażliwą osobą i staram się pomagać innym na ile mogę...

2. Co lub kto jest Twoją największą miłością?
Mąż i córka, a jeśli chodzi o to co to kocham tworzyć. Uwielbiam robić 'coś'; czy to rękodzieło, czy ciasto, jakaś nietypowa kolacja. Ważne, żeby zyskać uznanie, usłyszeć pochwałę. Bycie docenianą w oczach innych to bardzo ważna rzecz - to UZALEŻNIA.

3. Twoja najszczęśliwsza chwila w życiu?
Będę nudna, ale nic nie poradzę, że świat mój kręci się wokół tych dwóch osób...
Mam dwie - zaręczyny i urodziny Emilki :)

4. Czy masz ulubioną książkę? Jaką?
Jarosław Grzędowicz - Pan Lodowego Ogrodu (cała seria, wszystkie 4 tomy skradły mi serce)

5. Jak lubisz spędzać czas wolny?
Od jakiegoś czasu blogowanie zabiera mi najwięcej czasu...

6. Czy lubisz zimę?
Uwielbiam zimę. Lubię taką zimę, która jest skuta lodem i posypana bielutkim puchem. Gdy za oknem plucha mam ochotę zostać w domu, przykryć się kocem i nosa poza dom nie wystawiać.

7. Czy jako dziecko bałaś/łeś się Św. Mikołaja?
Nie przypominam sobie, żebym się go bała. Kojarzę raczej, że oczekiwałam, kiedy przyjdzie wypatrując na niebie pierwszej gwiazdki.

8. Ile czasu dziennie spędzasz w kuchni?
Sporo. Obiadu nie gotuję, ale lubię posadzić Miśkę na blacie i nie spiesząc się zrobić śniadanie i kolację, zdarza Nam się razem upiec ciasto :)

9. Gdzie zjadłaś/łeś najlepszy obiad w swoim życiu i co to była za potrawa?
Uwielbiam placki cygańskie, która robi moja mama, zawsze zjem ich więcej niż mogę xD
W pamięci mam też obiad, który przygotował mi Małżonek, kiedy byłam wegetarianką. Przyjechałam do Niego po pracy. Dostałam kaszę jaglaną z sosem śmietankowym, fasolką szparagową, kalafiorem i ogórkami małosolnymi, mniam.

10. Czy masz zwierzaka? jakiego?
Nie.

11. Czy w Wigilię zwierzęta mówią ludzkim głosem?
Oczywiście! Ja zawsze dawałam chomikom czy psu opłatek w nadziei, że doczekam do północy i coś ciekawego się dowiem. Niestety z czekaniem nie wychodziło ;(


Jeszcze raz dziękuję serdecznie za nominacje wszystkim Paniom :)
Jeśli chodzi o Versatile Blogger Award, następnym razem opiszę Wam 7 faktów na mój temat. Nie chcę mieszać z obecnym postem i tak macie sporo do czytania ;)
Na razie nie będę nikogo nominowała, bo nie mam na oku żadnego świeżego bloga, ale jeśli coś się przytrafi to będę tego posta edytowała, a Wam dam znać, że coś nowego tu się pojawiło przy okazji pisania następnego wpisu, żeby nikt nie przeoczył :)

Uśmiechnięte pozdrowienia,
Asia

4 komentarze:

  1. Pięknie poradziłaś sobie z pytaniami, choć niektóre wydają się trudne ;)
    Widzę, że i o moich zdjęciach wspomniałaś, zrobiło mi się bardzo miło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heniu :)
      Uwielbiam Twoje zdjęcia, są naprawdę wspaniałe i miło się ogląda Twojego uśmiechniętego Szkraba :)

      Usuń
  2. ja też cię nominowałam :) już jakiś czas temu, tylko chyba coś mi nie wyszło z powiadomieniami :P

    http://mojelatatrzydzieste.blogspot.com/2013/12/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przy następnym poście dopiszę odpowiedzi :)

      Usuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!