sobota, 28 grudnia 2013

Święta w obiektywie cz.1

To były drugie Emilkowe Święta, ale pierwsze, w pełni świątecznej atmosfery rozumiane i przeżywane.
Z niecierpliwością oczekujemy następnych świąt, które czuję, że będą z roku na rok lepsze.

Mamy pełno chwil zapisanych w pamięci, mamy również mnóstwo zdjęć z tych kilku świątecznych dni.
Dzielimy się z Wami wrażeniami i rozdrabniamy je na dwa.
Dziś zdjęcia z naszych dwóch świątecznych spacerów, tego w Gdyni i na wsi, u mojej babci.
Zapraszam Was na spacer z Nami - miejski i wiejski.


























6 komentarzy:

  1. Ale Ona ma cudowne oczka :)))
    Piękny jest ten czerwony płaszczyk, Emilka wygląda w nim jak czerwony kapturek, szczególnie na zdjęciu z lasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heniu :) Piękne i całkiem od moich inne. Kocham te oczęta i uwielbiam jak nimi na mnie patrzy.
      Twój Edzio ma równie niesamowite oczka :)

      Uwielbiam go i cieszę się, że zima jest tak ciepła, iż mam okazję go Jej zakładać :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Upadek na pupcię cudowny :) zajączek i szyszka uratowane przed wypuszczeniem rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Zajączek to jedna z ulubionych zabawek, temu chroniony musi być ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To fakt :) Emilka ma swój po cioci, moja 12 lat młodsza siostra dostała na roczek, Miśka otrzymała 'w spadku' ;)

      Usuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!