poniedziałek, 13 stycznia 2014

Decoupage z ptaszkiem

Eleganckie, owocowe pudełko, które ozdobiłam serwetką pokazywałam Wam na samym początku. Tym razem jest wesoło, świeżo i kolorowo.
Mamy piękny odcień niebieskiego, w połączeniu z pistacjową zielenią. Jest też, uroczy ptaszek, który przysiadłszy, na gałązce, obserwuje z chustecznika. Pojawił się też napis, życzący solenizantce, aby każdy dzień był dniem dobrym.
Całości dopełnia delikatna, turkusowa wstążka z kokardką, która nadała przedmiotom charakteru oraz podkreśliła ich spójność.







To prezent dla mojej przyjaciółki, o której już nie raz Wam wspomniałam. To Emilki matka chrzestna, która nie dawno obchodziła urodziny.
Ewcia co roku urządza kameralne spotkanie w gronie najbliższych osób. W zeszłym roku Emilka imprezę przespała u cioci na kanapie, w tym latała za biednym, przestraszonym kotem, zrobiła największy okruszkowy bałagan przy stole i zarażała wszystkich swoim uśmiechem. 

Degustacja babeczki.

Uśmiech do zdjęcia, proszę :D

Tort, przepyszny prezent od Natalii.

Biedna, przestraszona Lunka...

Trochę Backstage'u:
Podczas pracy nad zestawem, kiedy to mama, oddawała się twórczym zajęciom, Diguś dzielnie towarzyszyła mi w babraniu. Rozłożyłyśmy się z Maluchem na podłodze, w tle pracę umilało Nam radio.
Miałyśmy przygotowane farby, pędzle, drewniane pudełka.
Miło, z córką spędziłyśmy kreatywnie czas. Będę zawsze w pamięci trzymała te chwilę, kiedy ze skupieniem korzysta z kolejnej farbki, zmienia co maźnięcie pędzel. Jest cała umorusana, upaćkana, ale szczęśliwa i po skończonej pracy, kiedy więcej farby na skrzynkę się nie da nanieść, z uśmiechem na ustach, rękami do góry podchodzi do mnie dając znać, że praca skończona i czas posprzątać <3



Długi post mi wyszedł, ale jeszcze na sam koniec chciałam Wam pokazać zakładki, które zrobiłam dla Ewy i Natalii na święta. Taki drobiazg dla moich książkoholiczek :)






17 komentarzy:

  1. jakie Ty robisz cudowności !!!!!!!!!!!!!!!!! chetnie poczytam o tych materialowych torebkach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)
      Już odpisałam u Ciebie w komentarzach ;)

      Usuń
  2. Kochana!Śliczne turkusy!!śliczne!!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, miło mi, że i Tobie się podobają :)

      Usuń
  3. genialne zakładki, a to pudełko i świecznik wyszły Ci wprost rewelacyjnie :)
    uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heniu :)
      Nie skromnie przyznam, że mi również się podobają ;)
      To połączenie kolorów uwielbiam i nawet pasowałoby mi do pokoju. Tylko ja z tych, którym łatwiej zasiąść i zrobić coś dla kogoś niźli dla siebie...

      Usuń
  4. Wszystko eleganckie:)Pozdrawiamy cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję, jak mi miło :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba. super

    w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję :)
      Z chęcią Cię odwiedzę ;)

      Usuń
  6. Hej
    niespodzianka u mnie czeka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zabiorę się za to w najbliższym czasie :)

      Usuń
  7. Pięknie wyszło!
    Uwielbiam takie kreatywne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj, ja też, a tak rzadko zdarza mi się otrzymać ręcznie robiony prezent. Kiedy widać, że ktoś przemyślał podarunek i włożył serce w przygotowanie, człowiek bardziej docenia i upominek szczególnie zapada w pamięci...

      Usuń
  8. Hej, bardzo przykuł moją uwagę hustecznik, świecznik też, ponieważ jest robiony takim stylem, jakim ja często robię! Lubię wyraziste kolory, kropki, wstążki, niesamowite! Pozdrawiam http://decupug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!