poniedziałek, 24 lutego 2014

Kocham HandMade: Kombinezon zimowy Biedronka + Sopot zimą

Wspominałam Wam już, że mamę mam cudowną i ogromnie utalentowaną.
Ma głowę pełną pomysłów, nieograniczoną wyobraźnię, a do tego sprawne i zwinne palce.
Rzeczy, które wychodzą spod Jej spracowanych dłoni to cuda nad cudami i doceniam je najmocniej ze wszystkiego co mam!
Tym razem "babula" sprawiła Emilce zimowy kombinezon!



Jest wyjątkowy, bo czy z zdarzyło się Wam widzieć dziecko biedronkę?
Moja córka przez całą zimę robiła w kombinezonie furorę! Panie, panowie, chłopcy i dziewczęta, wszyscy, jak jeden mąż, oglądali się za tuptajacą Biedronką.
Ale kombinezon nie tylko pięknie wygląda, jest również bardzo wygodny i praktyczny.
Wierzch wykonany z nieprzemakalnego materiału, w środku watka, ocieplany kapturek, który chronił przed wiatrem.
Digusiowe harce na śniegu mamie nie przeszkadzały, bo wiedziała, że dzięki odzieniu, dziecko nie wróci do domu mokre i zmarznięte!
Jeszcze trzy tygodnie temu był mróz i śnieg, a kombinezon mocno eksploatowany. Mamy go porządnie przetestowanego i wiem, że to najlepsza opcja dla Miśki!

Będąc u rodziców małżonka w Sopocie nie byliśmy świadomi, że to ostatni moment na lepienie bałwana, sanki i sesję w kombinezonie... spacerowaliśmy z teściową i Timkiem w okolicach Sopockiej opery. Babcia Ola, specjalnie dla wnuczki, ulepiła tego dnia trzy eleganckie bałwany*!
Zostańcie chwilę by popatrzeć na Naszą Biedronkę i obejrzeć jak pięknie wyglądał Sopot w tamtą śnieżną niedzielę...

* Trzeciego nie ma na zdjęciach, był lepiony podczas wieczornego spaceru. Zdjęć z sanek również nie posiadamy, nadrobimy w przyszłym roku ;)






Bałwan babci Oli przepił zimę ;)  Dzięki niemu cieszymy się wiosenną pogodą :)




20 komentarzy:

  1. Ale tu u Was fajnie!! No i jeszcze zimowo!! Kombinezon bomba, brawa dla zdolnej Babci! A Emilka śliczna dziewczynka. Dziękujemy za odwiedziny, bo dzięki temu możemy Was teraz oglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :)
      Gdyby nie komentarz u Heni nie trafiłabym do Was dzisiaj ;)

      Usuń
  2. Wow, nie mogę wyjść z podziwu jak oglądam dzieła twojej mamy. Genialna biedronka i świetne bałwanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heniu, sama zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem, kiedy mama pokazuje mi nowe twory ;)

      Usuń
  3. super kombinezon, a Babcia noż zdolniacha jak się patrzy. supcio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mamę mam wyjątkową i wspaniały z Niej nie tylko rodzic ^^

      Usuń
  4. Eeeno!pierwsza klasa! Cudny jest! Brawo dla Babci! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna biedroneczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również :)

      Usuń
  6. Genialny! Uznanie dla zdolności Babci!

    pozdrawiamy i zapraszamy do nas na rozdanie http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2014/02/konkurs-dla-kreatywnych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zajrzałam, dziękuję :)

      Dziękujemy, wszystkie komentarze przekazałam mamie. Jest uradowana, że taką sympatię Jej kombinezon wzbudził :)

      Usuń
  7. cudna biedrona dosłownie i w przenośni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło mi Ciebie tu gościć :) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Kombinezonik zachwycający i słodki:) A Bałwany pierwszorzędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Ach, no nie ma to jak babcine bałwanki, prawda? ;)

      Usuń
  9. Wprawdzie już po zimie, ale dalej podziwiam kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aj tam, nie ważne, że zima za nami, ja z miłą chęcią wracam do tych zdjęć :)

      Usuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!