sobota, 29 marca 2014

Lekko, leciutko, leciuteńko...

...tak się teraz czuję :)
Złe myśli odstawiłam na bok. Wszystko sobie w głowie poukładałam i jestem spokojna.
Wiosna! Kochane moje przyszła w końcu wiosna.
Słońce się do nas uśmiecha dodając energii...wreszcie oczekiwana przyszła :)



Póki słońce grzeje korzystamy na całego. Odnawiamy wyczerpane zimą siły i ładujemy akumulatory na wypadek przyjścia pochmurnych dni.

Na spacerach szukamy skorupek po orzechach, które pozostawiły wiewiórki.
Biegamy po placyku.
Pijemy herbatkę (Emilka tak bardzo się przyzwyczaiła do noszenia bidonu z herbatą zimą, że nie możemy się bez niego obejść).
Robimy babki z piasku.
Jeździmy na koniu (czyt. siadamy na drzewie i robimy 'patataj').
Dużo się uśmiechamy - do ludzi, do piesków i do słoneczka (odwzajemniamy uśmiech ;)
Rozmawiamy o lecie - sukienkach, truskawkach i plażowaniu.

Pogoda udzieliła się wszystkim. Na spacer z nami wyciągnęłam moją Rodzynkę. Ta druga piękność na zdjęciach to Zuzia, to moja najmłodsza siostra. Dzieli nas 12 lat różnicy, ma 12 lat, ale to bardzo mądra i wesoła dziewczyna. Tyle, że roztrzepana jak nikt...

Kilka dni temu byłyśmy na naszym ulubionym placyku. Kamienna Góra w Gdyni to miejsce idealne na spacer z dzieckiem. Jest tu cicho i spokojnie. Są tu dwa place zabaw.
Pierwszy - mniejszy - dla młodszych dzieci.
Drugi - dla starszaków.
Myślę, że jeszcze nie raz będę Wam pokazywała zdjęcia Kamiennej Góry, to nasze piękne okolice :)

Pozdrawiam Was wiosennie i zapraszam do oglądania.




















21 komentarzy:

  1. Cześć :)
    Miło nam że do nas wpadłaś i że wybierasz się na spotkanie bloggerek.
    Tylko jest jedna prośba, w związku z tym, że przygotowuje małe upominki, miło będzie jeśli się zdeklarujesz na 100% tak czy nie :)
    Nie chciałabym, żeby ktoś wyszedł z pustymi rękami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, to dam znać najpóźniej jutro :)

      Usuń
    2. I ni dy rydy...już udało mi się z mężem ustalić, że w niedzielę nic nie planujemy i chciałam napisać 'tak, tak, będę!', ale spojrzałam na Wasz 'rozkład jazdy' i d**a. Koło godziny 13 Misia ma drzemkę. To nie jest odpowiednia pora na wyjście :( Gdyby spotkanie było z rańca byłoby super, bo mogłabym się w 100% zdeklarować, że będę. W obecnej sytuacji nie mam pewności czy dałabym radę wpaść.

      Usuń
    3. Mimo to bardzo zachęcamy. Mój Miś też drzemie w tych godzinach, jednak nie będę miała z kim go zostawić więc troszkę poprzestawiam mu dzień :)
      A co do Kamiennej Góry, koniecznie muszę tam zajrzeć :)

      Usuń
  2. Nnno.I niech ja jeszcze jakieś smuty przeczytam to normalnie...grr.:))) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Kochana, już nie będę, obiecuję ;) :*

      Usuń
  3. Też czekałam na tą wiosnę. Ale chyba w końcu jest i mam nadzieję zostanie na dobre. Pozdrawiam wiosennie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak :) Z dnia na dzień coraz bardziej słonecznie za oknem :) Jedynie wieczorami i z samego rana czuć chłodek.
      Już zaglądam :)

      Usuń
  4. jak pięknie, zielono, radośnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? W końcu mamy upragnioną wiosnę Heniu :) Was też pewnie w domu trudno teraz uraczyć ;)

      Usuń
    2. ostatnio trochę mniej na dworze spędzamy, bo ja i Edek przeziębiliśmy się

      Usuń
  5. jak ja kocham wiosnę !!!! cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Oj, ja też! Ale gdyby miał mnie ktoś zapytać która pora roku jest moją ulubioną chyba ciężko by mi było się zdecydować. W Polsce o każdej porze jest coś pięknego i urzekającego :)

      Usuń
  6. cudna jest Twoja coreczka :) a czapa jaka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) A to babciny wyrób, babunia zawsze coś fajnego dla wnusi wyczaruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, bo i modelki świetne. No i ta wiosna, która się budzi... Kocham tę porę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Modelkom przekażę ;) O tak, wszystko ożywa, to piękny czas, kiedy nawet człowiek czuje się jak obudzony ze snu zimowego i ma więcej chęci do działania :)

      Usuń
  9. No i super ładujcie akumulatorki :-), bo od razu uśmiech na twarzy jest :-)

    ps. jak możesz to wejdź na mój profil tam jest mój mail i proszę napisz do mnie ;-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam a dziewczyny są cudne :-)

      Usuń
  10. Pewnie, pewnie, korzystamy na całego, obecnie spacer dwa razy dziennie stał się normą ;)
    Dziękuję Marzenko, przekażę modelkom :)
    Już się robi, za moment do Ciebie spadam i piszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!