środa, 19 marca 2014

Pani Wiosno przybywaj!

Kochane moje, czas ostatnio dla mnie łaskawy nie jest, trochę na blogu mnie mniej. Jak zapewne zauważyłyście zawsze starałam się w okolicach końca tygodnia wstawić nowy post, już dwa razy mi nie wyszło...sytuacja na Świecie mnie przeraża i ciężko mi w takim czasie skupić się na czymś konkretnym. Wybieram rzeczy lekkie, które pozwalają nie myśleć o sprawach trudnych. Tworzę co by głowę zająć i szare chmury z głowy odpędzić.


Dziś i post będzie lekki, jak chmurka, których tamtego dnia na niebie nie znaleźć nie było sposób.
Post z rodzaju tych do oglądania.
To zdjęcia naszych spacerów po Sopocie i Gdyni.
Zapraszam i pozdrawiam Was serdecznie, z nadzieją na bardziej kolorowe myśli!

Sopot






Gdynia Skwer Kościuszki

Sea Towers
ORP Błyskawica 
Galeon Dragon 

Dar Młodzieży


Gdynia Kamienna Góra












Gdynia popołudniem





12 komentarzy:

  1. Asiu prześliczne zdjęcia, w sam raz by nie myśleć o sytuacji na świecie i kiepskiej pogodzie :)
    Gdy byliśmy w Sopocie też widzieliśmy Galeon Dragon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heniu, mam nadzieję, że będą coraz lepsze, mam Twoje fotografie na wzór ;)
      Galeon stoi większość czasu w Gdyni, w Sopocie jeszcze go nie widziałam pomimo tego, że jesteśmy tam co niedzielę, ale słyszałam, że bywa i tam :)

      Usuń
  2. Asiu..2 tygodnie temu-w pamietna niedziele,kiedy informacje zmienialy sie z minuty na minute-przeszlam chyba jakies zalamanie nerwowo-depresyjne...po 2 dniach niejedzenia przez scisk w zoladku, mialam juz nawet upatrzoną walizke w RAZIE CZEGO(!!) ...walnelam sie w glowe i powiedzialam do siebie "opanuj sie!".Wylaczylam wszelkie wiadomosci,usunelam gazety z widoku,nie wchodze na portale informacyjne-koniec.Trzymam sie drugi tydzien i juz nie slysze wyimaginowanych strzałow za oknem w środku nocy:/ (tak tak...oszalałam chyba.)..Tobie tez polecam wyłączenie się ,bo mozna tylko zwariować....trzymaj sie cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo Aniu. Kiedy mam chwilę zastanawiam się gdzie moglibyśmy wyjechać. Sama w szumie wiatru doszukuje się latających szybowców i rakiet...boję się jak cholera i mam tylko nadzieję, że nic złego z tego całego konfliktu nie wyniknie.
    Taki informacyjny odwyk i mnie się chyba przyda, bo długo tak nie wytrzymam :)
    Dziękuję, pozdrawiam Cię moja Droga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobiłam to samo....wyłączyłam się....

      Usuń
    2. No i to jest najlepsze rozwiązanie :)

      Usuń
  4. Hej Asiu. Jak ja Wam zazdroszczę tych widoków i morza. Przepięknie u Was. I tak dzięki Tobie przeniosłam się na chwilę nad morze.
    A jeśli chodzi o sprawę wiadomo jaką. Ja również jestem przerażona i nie chcę nawet myśleć, że mogłoby coś się wydarzyć. Mamy kurczę 21 wiek oj nie kończę. Jest pięknie wiosna przyszła, dzieciaczki są zdrowe, rosną i zarażają swym śmiechem i radością życia. I o niczym innym myśleć nie będę. Pozdrawiam Cię mocno
    Ps. jak się cieszę, że nie mam czasu na wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Marzenko :)
      Miałam do Ciebie wczoraj zajrzeć, ale już nie zdążyłam :( Na szczęście właśnie dostałam z naprawy telefon i będę mogła w końcu wieczorami śledzić wszystkie blogi :)
      Dziękuję :) Oj, nie zazdrość tylko wpadaj w wakacje nad Bałtyk ;)
      Ja, jak pisałam wyżej Ani, poszłam na odwyk informacyjny, nie czytam, nie oglądam, staram się nie słuchać, kiedy mówią coś w radiu i czuję się dużo lepiej :)
      Dziękuję i pozdrawiam równie serdecznie!

      Usuń
  5. Dziękuję za mile slowa :-) Zazdraszczam apsolutnie iz mozesz poszalec w stylizacjach malej ;-)
    Ja od jakiegos czasu wiadomosci nie ogladam, przeraza mnie wizja przyszlosci dla mojego dziecka :(

    Dziękuje za cudowne zdjecia, choc na chwilke przenioslam sie nad nasze kochane morze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja się odcięłam od mediów i jest mi znacznie lepiej. Polecam taki zabieg ;)

      Och, nie ma za co :) Bardzo się cieszę, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  6. Jejku, ile lat już tam nie byłam - chyba ponad 15!!! Piękne okolice macie, no i morze, którego zawsze będę zazdrościć ;-) Pozdrawiam wiosennie :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, to na co czekasz? Pakuj walizki i nad morze, jodu powdychać, przyjeżdżaj ;)
      Dziękuję i pozdrawiam również! :*

      Usuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!