niedziela, 20 kwietnia 2014

Wesołego Alleluja!


Kochane moje!
Zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych.
Aby dni świąteczne spędzone były w ciepłej, rodzinnej atmosferze.

Mam nadzieję, że śniadanie wielkanone celebrowałyście. Istotą tego wyjątkowego posiłku są pokarmy, poświęcone dzień wcześniej.
Emilka w tym roku z większą świadomością zaniosła koszyczek z darami do poświęcenia.
Dziś do śniadania zasiadła w większym gronie rodzinnym i przyznać muszę, że jadła z większym apetytem, skupieniem, ale była też bardziej radosna (na ile przy moim Śmieszku to możliwe) niż zwykle. Sprawiła, że ten dzień, tak wyjątkowy, był jeszcze bardziej atrakcyjny.
To niesamowite jak obecność dziecka zmienia charakter każdego dnia.







10 komentarzy:

  1. pięknie wygląda, taki mały czerwony/różowy kapturek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heniu :) Jak po Świętach? :)

      Usuń
    2. trochę przejedzona jestem, ale to chyba urok świąt ;)

      Usuń
    3. Heniu, to zupełnie jak ja. Do tej pory odczuwam skutki przejedzenia ;)

      Usuń
  2. moja Ala byłaby zachwycona tym różem tzw "pinczi paj " :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, bo to taki babski kolor, Alicja wie co dobre ;)
      'Pinczipaj' ciekawe określenie :)

      Usuń
  3. Cudna różowa księżniczka z koszyczkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księżniczkowe ciuchy zaczynają być na topie. Jeśli coś jest 'księżniczkowe', znaczy warte założenia ;)

      Usuń
  4. Bardzo urocza córeczka! Pozdrawiam serdecznie, Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, fakt ma mnóstwo uroku ;) Pozdrawiam również!

      Usuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!