poniedziałek, 9 czerwca 2014

Łapiąc chwilę...


Czasu na siedzenie przy laptopie ostatnio mi brak. Szkoda z tej cudnej pogody nie korzystać.
Z rana pędzikiem jemy pożywne śniadanie, pakujemy wodę i przekąski oraz ruszamy spacerować.
Różne kierunki obieramy; raz bulwar, innym razem lecimy ochłodzić się lodami na mieście albo zaszywamy się na Kamiennej Górze.

Weekendy spędzamy w trójkę wyjeżdżając z naszej pięknej Gdyni by pojawić się w Sopocie, Gdańsku, czy na działce u moich dziadków.
Długo się przed instagramem wzbraniałam, ale pstrykam przy pomocy smartfona masę zdjęć, którymi z chęcią bym się Wami podzieliła.
Na moim instagramie zachwycamy się wyjątkowo oświetlonym niebem, przyglądamy się cudom natury, pieczemy ciastka i babeczki, czytamy, pleciemy warkocze i jemy pierwszą w życiu watę cukrową, zajadamy lody, łąpiemy bańki i dokumentujemy nasze mniejsze i większe znaleziska.
Bardzo cieszy mnie fakt, że w obecnych czasach mam tę możliwość by aparat mieć zawsze przy sobie. Dzięki temu łapać mogę chwile niezwykle ulotne nie targając ze sobą większego sprzętu.
Wiadomo, że mnóstwo rzeczy zostaje w naszych głowach i pamięć nie pozwala wymazać wspomnień. Te małe obrazki zatrzymane, przy pomocy mikrej soczewki, pozwalają by odświeżyć je, kiedy umysł zawiedzie. Wystarczy na nie spojrzeć aby rzeczy, smaki, zapachy ożyły na nowo, by chwile, z pozoru nieistotne, nigdy nie uleciały.
Zapraszam Was na mój profil, gdzie możecie 'liznąć' co nie co z naszej codzienności :)















19 komentarzy:

  1. Mi ostatnio też brakuje czasu na internet, jest tyle innych rzeczy do zrobienia :))
    Nie mam instagramu, bo moja komórka jest lekko powiedziawszy "zacofana", ale podobno to całkiem ciekawa aplikacja. A wspomnienia warto uwieczniać w każdy możliwy sposób ;)
    Asiu co to za Kamienna Góra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a szkoda, bo instagram stał się dla mnie takim mini blogiem. Miejscem, gdzie opowiadają głównie zdjęcia :)
      Mój smartfon to nie najnowszy model, kupiłam go krótko po urodzeniu, kiedy w poprzedniej komórce zepsułmi się wyświetlacz i ciężko byłoby mi obecnie wrócić do starego typu telefonu ;)
      Kamienna Góra to niewielkie wzniesienie w centrum Gdyni. Od strony ul. Świętojańskiej czy od Teatru Muzycznego trzeba trochę schodów pokonać by na nią wejść. To bardzo spokojne miejsce, w centrum miasta a jednak z dalaod zgiełku...specjalnie dla Ciebie w najbliższym czasie zrobię odpowiednie zdjęcia i pokażę na blogu :)

      Usuń
  2. Instagram to super sprawa, no i oczywiście śledzimy Was :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix! A jakie oczka mała ma śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj, trzeba uważać,, można w nich utonąć ;)

      Usuń
  4. a ja w ogóle mało ludzi śledzę na insta... bo ciągle czasu brak, by poszukać ;) Nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd założyłam Insta Was obserwuję. Zawsze mam na co popatrzeć, robisz bardzo ładne zdjęcia, a Dzidziulka jest urocza :) Dziękuję za odszukanie :)

      Usuń
  5. Zapraszam do dodania swojego bloga do spisu blogow o ciazy i rodzicielstwie :)
    Spis znajduje sie tutaj:
    http://spisblogowociazy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam insta, ale my za to ciągle w domu bo pogody brakuje :(
    Pozdr i zapraszam do nas na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę w wolnej chwili :)

      Usuń
  7. Czesc Digusie :D Znalazlam insta :) od teraz bede wpadac czesciej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej :) My też zaglądamy i ciepło pozdrawiamy ;)

      Usuń
  8. Ta kaczucha drewniana jest piekna :) a ten warkocz z kwiatem:) Nie moge sie doczekac az Maryś porosnie ciut bujniejszym wlosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasami udaje mi się Emilkę namówić na dwie minutki bez ruchu ;) Długo czekałam, kiedy będę mogła zacząć pleść :)
      My też lubimy, właśnie od rana po domu chodzimy i jej szukamy...

      Usuń
  9. Kiedyś nie mogłam się przekonać do Instagrama.Ale warto, choćby po to o czym piszesz -aparat zawsze przy sobie.
    Oczywiście też sledzę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się przed nim broniłam i obecnie jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się założyć konto :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie również! :)

      Usuń
  10. Wspaniałe jest to zdjęcie z drzwiami (nr 1) nie tak łatwo jest "złapać" taki super kadr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że nas odwiedziłaś :)
      To jedno z moich ulubionych zdjęć. Wyjątkowo miałam piękne oświetlenie w tym miejscu i Emilka zechciała się tam bawić, miałam farta :)

      Usuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!