poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Jeszcze się nie żegnamy!



Na wielu blogach widzę już pożegnanie z latem. My lata jeszcze nie żegnamy. Co prawda pogoda już nie jest plażowa, sukienki na ramiączkach i sandały odkładam na najwyższą półkę w szafie, kapelusz utknął na dnie pudła, w którym trzymamy nakrycia głowy i ciężej jakoś z rana wstać, ale słońce jeszcze łaskocze nas po twarzy, raczymy się zapachami kwiatów, kurtki nie wyciągnięte i spacery w dalszym ciągu urządzamy długie. Mniej nas w domu, niż więcej. Łapiemy promienie, naładujemy się nimi na dłuższe, jesienne wieczory. Uśmiechy z naszych ust nie znikają, ale radość z pluskania w falach zapisujemy w pamięci. Mamy jeszcze mnóstwo energii na chłonięcie letnich zapachów, morskich widoków i słuchanie ptasich treli. Póki letnie bodźce na nas oddziałują cieszymy się tymi chwilami.
Powspominam jeszcze te cudowne nadmorskie spacery i podzielę się nimi z Wami.
Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami, a sama pędzę do kuchni tworzyć powidła śliwkowe.







11 komentarzy:

  1. Dziś któryś z sąsiadów smażył powidła..śliwkowe..otwieram drzwi,a tam z korytarza zalewa mnie cudowny,słodki aromat powideł !uwielbiam:)) ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja zawsze słoiczki dostawałam od babci. W tym roku uznałam, że pora zacząć się uczyć tej sztuki kulinarnej ;) Mam już narobionych słoików z przecierem pomidorowym i już dwa rzuty śliwek przerobiłam. Czuję się dumna :D
      Zapach jest faktycznie cudny, słodziutki i obiecujący rozkosz dla kubków smakowych :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam skam i zapach śliwkowych powideł :))
    Śliczne zdjęcie, fajnie, że nadal cieszycie się latem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Heniu, korzystamy na całego, póki tylko się da :) Ale widzę, że i Wy jeszcze nie spoczęliście i spacerki długie urządzacie :)
      Powidła robię głównie ze względu na Miśkę. Tak Jej smakują, że nie było wyjścia, trzeba było zakasać rękawy i robić :)

      Usuń
  3. My byliśmy nad morzem pod koniec maja ... czuje jakby to było z rok temu :) już tęsknie za morzem. ps powidła mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to faktycznie idzie zapomnieć ;) Dlatego łazikujemy, póki jeszcze można stopy pomoczyć :)

      Usuń
  4. Emilka jak zawsze do schrupania <3. I zazdroszczę Wam tych nadmorskich spacerów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj tak, codziennie muszę się opędzać od myśli, by Jej nie schrupać ;P
      A ja czasem mam ich dość i przez jakiś czas nie zapuszczam się w okolice bulwaru. Chętnie pochodziłabym po górach...

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że te promienie słoneczne jeszcze troszkę będą nas rozpieszczać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :) Uwielbiam, kiedy przyjemnie słońce smyra mnie po twarzy swoimi promieniami :)

      Usuń
  6. Podobno wrzesień ma być piękny, więc korzystajcie i spacerujcie, pamiętając że taka jedna Paula i jej dwie gwiazdy STRASZNIE WAM TEGO MORZA ZAZDROSZCZĄ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!