czwartek, 25 września 2014

Do zobaczenia za rok...


Choroba zmogła nas niespodziewanie. Do tej pory tak dobrze nam szło...
Siedząc od zeszłej niedzieli w domu, ciągając nosami, widząc szarówkę za oknem, czujemy jesień, niestety w tym najgorszym wydaniu.

Pani Lato poszła odpoczywać po intensywnej pracy. A napracowała się w tym roku dużo dając nam mnóstwo słońca, ogrom kwiatów, szum morza, a przy tym niezliczone ilości uśmiechów.
Zrobiłam przegląd zdjęć, które robiłam latem i zestawiłam dla Was moje ulubione, żebyście po raz ostatnim w tym roku pocieszyli oczy letnimi widokami. Tu królują gołe stopy, krótkie spodenki, odkryte ramiona, masa promieni i radości.
Lato, do zobaczenia za rok!

Peppa i George taplają się w błotku narysowanym kredą...
'Mamo, George też chce być brudny'

Wędrowaliśmy po działkach podziwiając bujną roślinność.


Dużo wędrowałyśmy z ciocią Zuzią...




Moje ulubione zdjęcie :)


Sporo czasu spędziłyśmy na plaży

Prawie codziennie byłyśmy na najsmaczniejszych lodach w całej Gdyni. Gałka lodów ze świeżej mięty ogrodowej w Mariolce to przebój tego roku.


A tu już troszkę liście opadły, ale wciąż było czuć w powietrzu lato.
Jaskółki zbierały się do odlotu na zimę...

16 komentarzy:

  1. Prześliczne letnie zdjęcia, aż ciepło się robi oglądając je w taki pochmurny dzień :)
    Asiu dużo zdrówka Wam życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, takie słowa od Ciebie Heniu to dla mnie zaszczyt :D Dobrze, że mam to napisane ;)
      Dziękujemy, już bakcyle sobie poszły! :)

      Usuń
  2. Już się wystraszyłam, że znikacie z bloga na rok... Ufff. Piękne zdjęcia, a z Emilką - Słoneczkiem masz lato przez cały rok :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie! Choć nie powiem, że nie myślałam o zamknięciu bloga, nie raz mi się zdarzyło o tym myśleć...
      To fakt, te nasze Słoneczka są niezastąpione, kiedy to za oknem gdzieś się chowa :)

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia od razu cieplej mi się zrobiło:)
    dzisiaj przyznaję że tęsknię za słońcem, tęsknie za latem (w ten deszczowy pochmurny dzień
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy słońce się chowa też ogromnie mi go brakuje. Jednak, kiedy promyki rozświetlają świat wokół człowiek ma więcej chęci do życia...
      Dziękuję i ciepkutko pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Tak to napisałaś że sobie wydumałam samo najgorsze :) Uff to tylko moja wyobraźnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wybujałą wyobraźnię? Jeśli tak, to zupełnie jak ja ;)
      Na razie nie mam w planach zamykać bloga. Jest mi ogromnie miło, że ktokolwiek lubi tu zaglądać :) Dziękuję :*

      Usuń
  5. Lato minęęło..lalala...:) ale co tam...czerpiemy z tu i teraz,co by nie myśleć,że się skończyło i ...wróci:)buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu, jak to wspaniale, że tak pozytywnie to podsumowałaś, dodajesz otuchy :)
      Z jesieni też korzystamy, na Instagramie widać to najlepiej :)

      Usuń
  6. Do zobaczenia Pani Lato, wracaj jak najszybciej:-)
    Piękne było Wasze lato
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko również :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia ... to pierwsze !!!!! boskie ... wow cudo gapie się i gapie :) .... ale moje serce skradły te z córcią i ze świnkami hehe :) ..... pozdrawiamy cieplutko kochane kobietki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O raju, Maju, dziękuję! :*
      Uściski i dla Waszej, uroczej trójki :)

      Usuń
  8. Zdrówka Asiu! A zdjęcia cudne- już tęsknię za latem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Madziu, już jesteśmy zdrowe :)
      Oj, mi też już się tęskni do lata...choć przyznać muszę, że jesień mamy piękną :)

      Usuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!