wtorek, 21 października 2014

'Stworzyłem Ci najlepszą przyjaciółkę'


Każdy z nas, z pewnością marzy o kimś, kto w razie smutku, pocieszy. 
O kimś, kto zawsze nas wysłucha, przytuli i rozjaśni szare dni.
Marzymy by mieć kogoś, kto zawsze będzie, ręka w rękę.
Chcemy kochać i być kochanymi.
Taką osobą z pewnością może być najlepsza przyjaciółka.
Dla mnie jest Nią moja córka.

Jakiś czas temu spacerowaliśmy po Parku. Biegałam za córką, uwieczniałam wspólne momenty. Zostałam obdarowana żołędziem, stokrotką i zmokłym liściem (dla mnie to najlepsze prezenty). Jak zawsze, po przyjęciu podarku, wycyganiłam jeszcze słodkiego całusa. Córka odbiegła, dalej eksplorować okolicę, gdy w pewnym momencie wróciła i mocno przytuliła się do moich nóg: 
'Mamo, jesteś moją najlepszą przyjaciółką'.
Poczułam, jak serducho zalewa znajome ciepło (przy moim Słonku dość często mnie to spotyka), wzruszona odpowiadam: 
'Córeczko, Ty też jesteś moją najlepszą przyjaciółką'. 
Myślałam, że to koniec wyznań, gdy pochylona nad Nią usłyszałam: 
'Zawsze będę przy Tobie'. 
Tym razem wzniosłam się nad ziemią i w momencie kiedy odbiegła dalej, by zająć swoje ulubione miejsce na drzewie, rozanielona podeszłam do męża, który oznajmił: 
'Widzisz? Stworzyłem Ci najlepszą przyjaciółkę'. 
Szczęśliwa mocno Go przytuliłam, bo faktycznie miał rację.

Córka jest obok mnie, kiedy zasypiam i budzę się. 
W ciągu dnia nie odstępuje mnie na krok. 
Rozumiemy się bez słów. 
Dużo rozmawiamy. 
Kiedy mam gorszy dzień jest bardziej wyrozumiała.
Gdy mi smutno mogę liczyć na pocieszenie.
Czy nie to, czyni z Niej idealnego kompana?









17 komentarzy:

  1. wiele bym dała, żeby i moj syn powiedział kiedys cos rownie pieknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może i piękniejsze zdania będzie Ci szeptał :)

      Usuń
  2. wspaniałą masz przyjaciółkę, najlepsza jaka może być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heniu, faktycznie jest wspaniała, ale to nie jedyna cudna kobietka w moim otoczeniu. If you know what I mean ;)

      Usuń
  3. ojej...........mój Antoś też tak mówi...a ja ciesząc się ponad stan już mam w myślach dzień kiedy zapomni, że tak mówił...kiedy usłyszę "nie wtrącaj się" ...i natychmiast żal się robi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie przejmuj się na zaś, tylko korzystaj z tych cudownych momentów :) Podejrzewam, że też kolekcjonujesz te chwile :)
      Tym bardziej cieszy mnie fakt prowadzenia bloga, będę miała co pokazać Miśce, kiedy zapomni jaka była urocza ;)

      Usuń
  4. o tak..
    miodek wylała na serce :)))
    Słodka jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zdecydowanie zalała mnie słodyczą :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z pewnością, takie wyznania uszczęśliwiają :)

      Usuń
  6. Cały trud macierzyństwa jest wart tego, żeby chociaż raz w życiu usłyszeć takie słowa od swojego dziecka. Dzięki temu jak wychowujesz Emilkę wyrośnie z Niej ciepła, wrażliwa i ciekawa świata dziewczyna, a później kobieta. Mam nadzieję, że kiedyś usłyszę takie słowa od Jaśminki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że usłyszysz :)
      Ramiu, mam taką nadzieję, że mi się uda...do czego moje bezstresowe, oparte na szacunku wobec siebie i miłości wychowanie mnie zaprowadzi? Nie wiem, okaże się w przyszłości. Mam tylko nadzieję, że to dobra droga...sama byłam wychowywana inaczej.

      Usuń
    2. Moja mama stosowała wobec mnie taki sposób wychowania - nie krzyczała, rozmawiała, szanowała i okazywała jak bardzo mnie kocha. Miałam wprawdzie krótki okres buntu (jak chyba każdy), ale nieskromnie powiem, że chyba wyrosłam na dobrego człowieka ;). Z drugiej strony mówisz, że byłaś inaczej wychowywana, a też jesteś dobra, wrażliwa, uczuciowa. Tak jak piszesz - czas pokaże...

      Usuń
  7. ale masz wspaniałą Córe:)) oczywiście nie będę oryginalna pisząc,że marzy mi się by usłyszeć takie słowa od Leona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała i mądra córeczka.Też Emilka jak moja :))Emilki to super dziewczynki,, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie napisane i ozdobione cudownymi zdjęciami. Jesteście obie dla siebie największymi skarbami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam mokre oczy, jak tu nie być szczęśliwym z takim małym wielkim Skarbem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!