czwartek, 6 listopada 2014

Piękna wiosna tej jesieni...


Mamy piękną wiosnę tej jesieni - powiedziała do mnie miła Pani w sklepie i ja się z Nią zgodzę, bo faktycznie jak na jesień tego roku jest wyjątkowo ciepło. Odpuściła sobie szare dni, kiedy z liści robią się mokre gluty. Rozpieszcza nas słonecznymi południami, błękitnym niebem, leniwie płynącymi, puchatymi obłokami, suchymi liśćmi, które tak przyjemnie szurają oraz zapachem...

Zapach tej jesieni czuć wyjątkowo silnie. To zapach suszonych liści ogrzanych promieniami. Za każdym razem, kiedy wracamy ze spaceru przynosimy ze sobą 'skarby'. To liście, czapeczki od żołędzi, skorupka od włoskiego orzecha, czasem i mały kijaszek przyciągnie uwagę mojego Odkrywcy. Córa zbierze każdy napotkany płatek od kwiatka i zatrzyma się przy kamykach. Uwielbiam, kiedy z uśmiechem podchodzi ze zdobyczą w rączce, odwdzięczam się całuskiem i leci dalej eksplorować.
Jesień sprzyja spacerom, łazikujemy codziennie i chłoniemy tę atmosferę.















24 komentarze:

  1. Zaczarowałyście mnie tymi jesiennymi kadrami Dziewczyny <3. Byłyśmy dzisiaj z Jaśminką i moją mamą na porannym spacerze, słoneczko grzało, na chodnikach piękne żółte liście i nie mogłyśmy przestać się zachwycać, jaki piękny ten listopad w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :*
      My z kolei wczoraj z moją mamą spacerowałyśmy. Pierwszy raz widziałam jak moja mama się nie spieszy...szłyśmy powolutku spoglądając na liście, drzewa, chłonąc te zapachy, a otulał nas delikatny chłodek w powietrzu :)

      Usuń
  2. Oj żal nie korzystać z takiej pogody, więc my korzystamy z każdej chwili na świerzym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymać Doskonałki! :) Pewnie, że trzeba korzystać, za chwilę mrozki będą, czerwone nosy i śnieg pod stopami. To już lada moment :)

      Usuń
    2. To jak u nas...coraz chłodniej się robi :(

      Usuń
  3. Oj piękna wiosna :) Cudne zdjęcia :) Szkoda, że my zamiast spacerować musimy siedzieć w domu przez chorobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, ale szkoda...szybkiego powrotu do zdrowia Wam zatem życzę, obyście mogli jeszcze zbierać te promyki :)
      Dziękuję bardzo za komplementy! :)

      Usuń
  4. Ale Wam zazdroszczę tych słonecznych spacerów...my przykuci do murów...temperatura i przeziębienie Antka raczej na wiele nie pozwalają..:( buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, Aniu, zdrówka dla Antosia życzę, wygoń choróbsko, a kysz! Ściskam :*

      Usuń
  5. Faktycznie mamy piękną wiosnę choć w kalendarzu jesień,mam nadzieję,że jak najdłużej z nami pozostanie.
    Cudne zdjęcia ,
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :) Od wczoraj nieco pogoda się popsuła, ale mimo wszystko spacerów sobie nie odpuszczamy :)
      Dziękuję Pani Alicjo, bardzo mi miło, pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. jesień cudna tylko my coś chorujemy jak nigdy...ale zdjęcia piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, no widziałam, widziałam. Mam jednak nadzieję, że szybko nad choróbskiem zapanujecie :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. piękne zdjęcia! jesień rozpieszcza, jest pięknie aż boję się myśleć, że przez to zima nas ustawi do pionu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że się podobają :)
      A pamiętasz jak było w 2013? Długo było cieplutko, zima pojawiła się późno i na krótko. Jeśli będzie tak jak w zeszłym roku, będzie wspaniale :)

      Usuń
  8. Uwielbiam taką jesień, słoneczną w miarę ciepłą, nic - tylko spacerować i chłonąć wszystkie widoki :)))
    Cudowny jest ten uśmiech Emilki, wystarczy by rozjaśnić każdy dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heniu, to podobnie jak uśmiech Twojego Edzia. To takie dwa, małe Słoneczka pocieszne :)
      My też uwielbiamy :) Powoli drzewa robią się nagie, ale nadal jest pięknie :)

      Usuń
  9. Emi to malutka estetka, zbiera kwiatki. Mój mały na razie jest na etapie zużytych chusteczek ale czekam aż może mi tez kiedyś przyniesie kwiatka. Ale mała rośnie, już taka dziewczynka z Niej, nie tam bobas jakiś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coś w tym jest mamo Bubowa, chyba jest estetką :) Nie każdy listek czy kwiatek, który mi przyniesie jest piękny (biorąc pod uwagę stereotyp pięknej roślinki oczywiście ;)). Przynosi mi często zgniłe, czy ususzone roślinki, ale dla Niej są najpiękniejsze i zawsze przyjmuje je z uśmiechem :)
      Tymek też z pewnością będzie Cię obdarowywał, co do tego nie mam najmniejszych wątpliwości ;)
      Rośnie, rośnie...i czasem mi szkoda, dlatego łapie wszystkie te momenty i czas staram się jak cytrynę wyciskać, do końca :)

      Usuń
  10. Cudne zdjęcia :) A Emilka jak modelka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jesienne zdjęcia! i cudowna mała modeleczka :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!