sobota, 6 grudnia 2014

Kalendarz adwentowy, czyli Minionki Atakują ;)

 
Miało być pięknie. Oczami wyobraźni tworzyłam eleganckie, złocone jajeczka, zawieszone na ozdobnych tasiemkach. Miały być złote numerki namalowane na maciupkich gwiazdkach. Jajeczka z niespodzianką zawieszone na szafce miały radować oko moje, ozdabiać pokój i cieszyć zawartością małego niecierpliwca...
Na szczęście w porę oprzytomniałam! Jakiś duszek nakrzyczał mi w myślach 
-Hej, to nie dla Ciebie kalendarz! Ma uradować Miśkę!
Miał rację, w końcu nie dla siebie miałam tworzyć kalendarz adwentowy, a że dziecko moje ukochało sobie rozbrykanych, żółtych oszołomów skompletowałam potrzebne materiały i chyżo zabrałam się do pracy.
 
30 listopada mąż zabrał dzieciątko do babci, a ja...ja przez cały ten czas malowałam minionkowe dupki:
 Stworzyłam swoją małą armię Minionków:

Kiedy skończyłam się bawić domownicy już dawno słodko spali. Ledwo na oczy widząc poczłapałam do łóżka, ale czułam się szczęśliwa, że mogłam zrobić coś co zadowoli moją Gwiazdkę i podekscytowana, na myśl o poranku 1 grudnia.
Rano, gdy dziecię me oczy otworzyło, zaalarmowane przez tatę o dwóch tuzinach stworów stojących na stoliku, nie posiadała się z radości. Z namaszczeniem dotykała każdego po kolei. Uśmiech z ust Jej nie schodził. Delektowałam się tym momentem, duma mnie od środka rozpierała. Dowiedziawszy się o co w kalendarzu chodzi, jeszcze bardziej polubiła moje dzieło i od tej pory codziennie rano, po śniadaniu prosi o pomoc przy odkrywaniu kolejnej zawartości. A w środku są rzeczy różne; karteczki z dobrym słówkiem, zagadki, które pomagają odszukać ukrytą niespodziankę, zadania i oczywiście słodkości.  




 
Wiadomość z ostatniej chwili:
Kochani, w przyszłym roku stworzę chyba swój wymarzony kalendarz...moja córa właśnie wyrzuciła wszystkie Miniony za kanapę, chyba już się Jej nie podobają ;(

20 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaa!
    Córo jak mogłaś!: Cudowny kalendarz <3
    Jak mogłaś?!?!?!?!! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co Ją podkusiło...
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Jaki bosssskiii!!!! Rany!! Kochana,ile pracy... Jak to nie podobaja??! Chowa je przed resztą świata!! Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Haha, ciekawa interpretacja zachowania mojej Fiśki. Mam nadzieję, że właśnie tak sobie pomyślała, kiedy wpadła na pomysł wrzucenia ich 'do kanału' ;)
      Ściskam :*

      Usuń
  3. Dokładnie.....Córo jak mogłaś :)?! Piękne Minionki:) Ja chętnie przygarnę nawet spod kanapy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Minionki stoją na swoim miejscu :) Dave tylko oko zgubił, na szczęście to jeden z tych, który miał dwoje oczu ;)

      Usuń
  4. jej, jeszcze takiego nie widziałam, GENIALNY kalendarz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny jest!
    pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się Kochana! To jeden z najbardziej pomysłowych kalendarzy adwentowych na świecie. Wstyd się przyznać, ale do tej pory nie oglądałam tej bajki, ale teraz to już na pewno zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramiu, Ty to potrafisz pocieszyć, dziękuję za komplement :)
      Bardzo sympatyczna i nie raz wybuchłam śmiechem podczas oglądania, polecam :)

      Usuń
  7. Woow! chyba nie będę oryginalna .. najbardziej kreatywny kalendarz jaki do tej pory widziałam .. nie przesadzam :-) aż chce się pomysła podkraść.. moja córa jeszcze mała ale węszę bo na drugi rok już działamy :D pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :)
      Proszę bardzo, cieszę się, że kogoś zainspirowałam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Cudo! Aż wstyd się przyznać, ale mając 18 lat sama bym chciała taki kalendarz :D Mega pomysł i olbrzymi talent- minionki jak żywe:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :)
      Żaden wstyd, dobrze jest mieć w sobie odrobinę dziecka :)

      Usuń
  9. Fantastyczny kalendarz, masz genialne pomysły ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Pani Alicjo! :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Wiem, że już dawno po czasie, ale mało z krzesła nie spadłam jak to zobaczyłam :D Geniusz w najczystszej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie powiedziałbym, że po czasie, Miśka w dalszym ciągu pyta co Minionki dzisiaj napisały (mimo, że już schowane są ;)), także temat jak najbardziej aktualny :P

      Usuń

Dziękuję po stokroć za każdy jeden komentarz :)
Dzięki Wam mam chęć tworzyć to miejsce!